tirsdag den 19. marts 2013

Vildheks

Titel: Vildheks
Forfatter: Lene Kaaberbøl
Forlag: Alvilda
Genre: Fantasy

Resume: 
Clara en almindelig pige, eller faktisk ikke helt, bliver pludselig angrebet af en stor kat. Hun bliver alvorligt syg og må hen til sin moster som hun aldrig har set. Denne moster er virkelig mærkelig. Clara bliver hos mosteren og opdager en hel ny verden.

Bedømmelse: 
Det er en rigtig god serie, desuden hedder hovedpersonen Clara (det er altid godt). Man bliver langsomt gennem bøgerne præsenteret mere og mere for denne fantasy verden. Jeg elsker virkelig bøgerne og har den 1. bog derhjemme i min egen reol. Den er virkelig god, skriften er dog ret stor, men det gør ikke så meget. Jeg har kun læst 1, 2 og 3 af serien, men skal snart læse resten. Jeg poster derfor kun de bøger jeg selv har læst.

Billede: 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar