lørdag den 16. marts 2013

Damaged

Titel: Damaged
Forfatter: Cathy Glass
Forlag: 
Engelsk: Harper Collins
Dansk: Aschehoug Dansk Forlag
Genre: Biografi

Resume: 
Jodie en lille pige ankommer til en fosterfamilie efter hun har været hos adskillige andre fosterfamilier. Hun ligner et normalt barn udenpå, men inden i er hun synderknust. Hun har haft alvorlige problemer i familien. (Jeg vil ikke afslører mere ellers er det ikke sjovt)

Vurdering: 
Jeg synes ikke den sætter så store spor i en, men jeg tror det er fordi, at det for mig er sådan en ekstrem situation at min hjerne overhovedet ikke kan forstå dilemmaet i bogen. Den er virelig godt skrevet, jeg kunne ikke stoppe med at læse den og brugte kun 3 dage på det.

Vigtig info: 
Da jeg læste den var det på Engelsk, jeg ved derfor ikke hvor godt den er oversat, men uanset hvad er det en bog som er værd at læse.

Billede: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar