torsdag den 14. marts 2013

Hvor regnbuer ender

Titel: Hvor regnbuer ender
Forfatter: Cecelia Ahern
Forlag: Thanning and Appel
Genre: Brevroman

Resume:
Rosie og Alex er bedste venner. De er snart færdig med skolen og skal ud og opleve livet, da de får en dårlig nyhed at vide. Alex skal flytte langt væk fordi hans far har fået nyt arbejde, men Rosie flytter da bare med og går på college der. Til afslutningsballet har Alex lovet og komme hjem til Dublin og være Rosies date, men hans fly bliver aflyst. Rosie er tvunget til at gå til ballet med Brian, en dreng hun aldrig har kunnet lide. Hun drikker sig fuld og har sex med ham. Hun bliver gravid. Man følger Rosie og Alex gennem deres liv, helt til de bliver gamle.

Bedømmelse:
Hvad skal jeg sige, denne her bog er så fantastisk den ikke kan blive beskrevet med ord. Den er på min top 3 liste over bøger. Jeg elsker den. Jeg kan så godt lide at man følger dem gennem deres liv i godt og ondt, og at alt ikke er perfekt og idyllisk. Den er meget rørende, og jeg var på et tidspunkt også ved at græde. Den er virkelig fantastisk, ligesom forfatteren Cecelia Ahern..

Billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar