torsdag den 14. marts 2013

Gaven

Titel: Gaven
Forfatter: Cecelia Ahern
Forlag: Gyldendal
Genre: Pocket bøger

Resume: 
Lou Suffern har det hele: Godt arbejde, en smuk kone, ja han har alt hvad han kan ønske sig. En dag som alle andre møder han en hjemmeløs. Sådan uden videre giver han ham et job. De begynder at blive venner, men snart begynder der at ske mystiske ting.

Bedømmelse:
Jeg begyndte seriøst at græde på et tidspunkt under bogen (måske lidt overdrevet, men jeg kan ikke gøre for det), den er så god og man lever sig ind i historien. Jeg elsker denne her bog og forfatteren som har skrevet den, der kommer nok flere opslag med bøger som jeg har læst med Cecelia Ahern som forfatter.

Vigtig info: 
Jeg synes det er bedst at læse den under juletiden, det er også der bogen foregår. Man bliver mere revet med.

Billede: 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar