lørdag den 11. januar 2014

The fault in our stars

Titel: The fault in our stars
Forfatter: John Green
Forlag: Dutton Books
Genre: Kærlighed/ Drama

Resume: 
Jeg kan virkelig ikke skrive et resume. Det ødelagde fuldstændigt oplevelsen af at læse bogen for mig, at jeg vidste noget af, hvad der ville ske i bogen.

Bedømmelse: 
Jeg kunne virkelig godt lide bogen. Jeg begyndte at græde flere gange. Man bliver involveret i bogen. Jeg synes ikke sproget er noget ekstraordinært, og skrifttypen + mellemrummet er meget barnligt. Folk går bare og siger den er fantastisk, det er den også, men jeg satte bare så høje forventninger at det ødelagde det lidt. Så lad vær med det! Men LÆS DEN!!!! I skal bare vide at jeg har læst den på engelsk, så jeg ved ikke hvor god kvaliteten af oversættelsen er.


Billede: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar