mandag den 13. januar 2014

Looking for Alaska

Titel: Looking for Alaska
Forfatter: John Green
Forlag: Harper Collins
Gerne: Kærlighed/drama

Resume: 
Milers lever et lille, kedeligt og provincialt liv. Han har ingen gode venner og bruger mest af sin tid på at være sammen med sine forældre eller læse. Han bestemmer sig derfor for at flytte til en kostskole. Han får tre gode venner, Colonel, Alaska og Takumi. Man følger Milers gennem sin udvikling fra en kedelig provins dreng, til en dreng som dagligt overskrider grænser.

Bedømmelse: 
Bogen var virkelig god. Jeg synes næsten den var bedre end The Fault in our stars, den vækker ikke nær så mange følelser, men, ja, jeg tror det har noget at gøre med at jeg ikke vidste hvad der skete. Jeg synes helt klart den skal læses!!! Jeg har læst denne på engelsk, så jeg ved ikke hvor god oversættelsen er.

Billede: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar