lørdag den 18. januar 2014

An Abundance of Katherines

Titel: An Abundance of Katherines
Forfatter: John Green
Forlag: Dutton 
Genre: Kærlighed/Drama 

Resume: 
Collins Singelton et vidunderbarn, bliver kun forelsket i piger ved navn Katherine. Han bliver kærester med dem, og derefter slår de op med ham. Den nittende Katherine har lige slået op med ham, men denne gang er det anderledes. Han er synderknust. Han føler at der mangler en del af ham. Hans bedste ven Hassan bestemmer at de skal på road trip, så Collin har noget at distraherer sig på. De ender i en lille by ved navn Gunshot.  Der møder de en ung pige ved navn Lindsey og for logi hos hende og hendes mor. Noget er ved at ændre sig. 

Bedømmelse: 
Jeg synes også denne bog er virkelig god. Dog lidt mindre end de andre to jeg indtil videre har læst af John Green, men den er stadig virkelig god. Jeg har allerede planlagt at læse den igen. Jeg ville kunne anbefale den som en terapi bog, fordi jeg synes virkelig at John Green kommer ud med nogle vigtige budskaber, som kan hjælpe en. Endnu en gang har jeg læst den på engelsk, derfor ved jeg ikke hvor god oversættelsen er. 

Billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar