fredag den 26. april 2013

Wildwood

Titel: Wildwood
Forfatter: Colin Meloy
Forlag: Balzer + Bray
Genre: Fantasy, eventyr

Resume:
En dag da Prue's forældre er ude på arbejde, tager Prue sin lillebror med sig rundt i byen. På vejen hjem stopper de op ved den lokale park. Pludselig kommer en storm af kraver flyvende, de tager fat i Prues lillebror og begynder at flyve væk med ham. De fører ham ind i det uigennemtrængelig vildnis. Prue begår sig derfor derind, og bliver fulgt af en af hendes kammerater ved navn Curtis. Da de kommer ind i skoven er alt anderledes. Dyr kan tale og intet er som de kender til.

Bedømmelse:
Bogen var god. Jeg må indrømme at jeg i starten ikke var særlig vild med den, jeg synes den var virkelig kedelig. Da jeg kom igang med den, blev den bedre og bedre, og i slutningen kunne jeg som sædvanlige ikke stoppe med at læse. Det er helt klart en jeg vil anbefale at læse, jeg ved dog ikke om den er udkommet på dansk. Man skal bare have lidt tålmodighed, hvis man ikke har det, skal man ikke læse den.

Billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar