torsdag den 25. april 2013

Fallen

Titel: Fallen
Forfatter: Lauren Kate
Forlag: Tellerup
Genre: Gyser, romantik, eventyr.

Resume:
Den 17'årig Lucinda Price bliver sendt til en meget strik kostskole, efter hun ved en ulykke kom til at brænde et hus ned og med det også en kæreste. På denne kostskole møder hun denne virkelig charmerende dreng ved navn Daniel Grigori. Han er dog virkelig afvisende, men Lucinda er så blændet af hans skønhed at hun ikke giver op. Pludselig under en brænd på kostskolen dør endnu en. Man tror igen det er Lucinda, men har ikke nogen beviser. En aften sker der noget forfærdeligt, hendes nye bedste veninde Prue bliver dræbt, Lucinda er også ved at blive dræbt, men bliver i sidste ende reddet af Daniel. Da han kommer og redder hende, er han ikke den menneskelige Daniel, men den han rigtig er en engel..... En hel ny verden åbner sig for Lucindas øjne.

Bedømmelse:
Denne serie er utrolig god. Jeg har indtil videre kun læst 1, 2 og 3, men jeg er sikker på at de andre bøger også er rigtig gode. Jeg synes det var utrolig spændende at følge Lucinda aka Luce igennem sin eksploration af denne nye verden hun har opdaget. Jeg vil kun sætte billederne af det tre første bøger ud, men der er også udkommet nogle flere, som jeg vil begynde med at læse.

Billede: 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar