mandag den 18. november 2013

i går var idag, idag var imorgen.

Titel: igår var idag, idag var imorgen
Forfatter: Jay Asher
Forlag: Politkens Forlag
Genre: Drama/ Ungdomsbøger

Resume: 
Emma har fået en ny computer. Hendes bedste ven Josh har vundet en Cd Rom med hundrede timers gratis internetadgang. Da de kommer ind på CD rommen er de ligepludselig inde på en hjemmeside med navnet Facebook. På Facebook har de nogle profiler, men de ser meget ældre ud på billederne. De har ikke selv oprettet profilerne. De finder ud af det er deres fremtid som står skrevet på denne hjemmeside, det er deres fremtidige jeg som har disse profiler. Hvis de bevidst ændre nutiden, ændres fremtiden. Det skaber kaos.

Bedømmelse: 
Bogen var rigtig god. Jeg læste den på to dage på vej til Italien i bil. Jeg husker desværre ikke historien særlig godt. Jeg synes personligt at Jay Asher er en fantastisk forfatter. Hvis I ikke har læst hendes anden bog ved navn Thirteen reasons why (jeg har også anmeldt den på min blog), så synes jeg I skal det. Igår var idag, var imorgen er rigtig godt, og jeg vil helt klart læse den igen, så jeg får den opfrisket.

Billede: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar