mandag den 18. november 2013

Her perfect revenge

Titel: Her perfect revenge
Forfatter: Anna Mara
Forlag: Amazon- Kindle
Genre: 

Resume:
Bill lavede en forfærdelig prank på Christina i high school. Det ændrede hendes liv. Mange år efter møder hun Bill, den forfærdelige oplevelser sveder stadig. Hun bestemmer sig derfor at tage hævn. Hun vælger at følge efter ham. Hun kommer desværre til at køre ind i hans dyre Ferrari og skylder ham nu 50.000 dollars. Bills far, William Havenwood vil gøre Bill arveløs. Bill opfinder derfor en historie, han siger Christina og ham skal giftes. Han lover Christina at hendes store gæld til ham vil annulleres hvis hun blot flytter ind i en måned sammen med ham, og lades som om de skal giftes. Alt ændres på denne ene måned.  

Bedømmelse:
Bogen var god, og jeg følte den var mere original end mange andre bøger jeg har læst. Den var fantastisk og jeg elsker den måde historien udfoldede sig på. Jeg læste denne bog inde på Kindle på amazon hvor man kan få den gratis, men jeg ved ikke om den kan fås i dansk, i rigtig bogformat. 

Billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar