lørdag den 26. oktober 2013

Skyggeporten

Titel: Skyggeporten
Forfatter: Lene Kaaberbøl
Forlag: People's press
Genre: Fantasy og Science Fiction

Resume: 
Det er virkelig lang tid siden jeg har læst den, så det kan være at resumeet ikke er så detaljeret.
Anna snakker ikke. En dag da hun var seks år gammel vågnede og så hendes far ligge grædende på gulvet og hende mor var pist væk. Der blev ikke snakket om det, og det var som om intet var sket. 14 år efter kan hun høre hendes mor stemme råbe om hjælp i hendes hoved. Huset hvori de boede før er låst ned og faren vil ikke have at hun går derind, men hendes nysgerrighed og søgen efter svar lokker hende hen til det. Snart befinder hun sig i en skygge verden fyldt med farer og overnaturlige mennesker.

Bedømmelse: 
Jeg husker bogen som en rigtig god bog. Den var virkelig fangende og jeg skal snart læse den igen. Det er en overnaturlig verden bogen foregår i, men den ligner ikke alle andre overnaturlige verdener som man ser i bøger. Det her er en original verden og den er fantastisk. Jeg anbefaler bogen. Jeg læste den da jeg var 12 år dvs. to år siden. Så jeg ved ikke helt om den egner sig til folk over 12 år, men prøv at læs den.

Billede: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar