søndag den 24. februar 2013

Min søster vampyren- serie

Titel: Min søster vampyren
Forfatter: Sienna Mercer
Forlag: Alvilda
Udgivelsesår: 2010- 2012
Genre: Fantasy

Resumé: 
Da en pige ved navn Olivia Abott starter i en ny skole sker der noget uforventet. Hun møder sin tvillingesøster, som hun ikke har vidst hun havde. Men der er mere, tvillingesøsteren ved navn Ivy Vega er ikke helt normal. Hun er en vampyr. Man følger Olivia Abott og Ivy Vega igennem deres søgen på deres forældre, på Olivias introduktion af vampyrverdenen, og alle deres teenage problemer.

Bedømmelse: 
Bøgerne er rigtig gode. Da jeg læste dem, kunne jeg ikke stoppe. Hver gang jeg havde en lille smule tid læste jeg. Hele den vampyrverden er så ægte, at jeg begyndte at tænke på om det ikke var muligt at der fandtes vampyrer i denne verden. Bogen er ikke egnet til hvis man er over 15 år, da jeg tror den ville være kedelig.

Billeder: 
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar